Všeobecné obchodné podmienky
Obchodné podmienky pre služby na www.impulza.sk
Vzájomné práva a povinnosti Užívateľa a Prevádzkovateľa vyplývajúce z informácii na www.impulza.sk sa riadia týmito obchodnými podmienkami:
1 Definícia.
1.1 V týchto obchodných podmienkach:
1.2 „Prevádzkovateľ“ je občianske združenie impulza o.z., IČO: 56024291, so sídlom
Vladina 752/103, 027 44 Tvrdošín, SR
1.3 „www.impulza.sk“ znamená internetové webové sídlo všetkých informácii ,
ktoré sa riadia týmito VOP. Ďalej uvádzané ako webové sídlo.
1.4 „VOP“ znamená tieto Všeobecné obchodné podmienky.
1.5 „Užívateľ alebo používateľ” znamená akákoľvek právnická alebo fyzická osoba
odlišná od Prevádzkovateľa, ktorá používa zakúpené balíky na www.impulza.sk
1.6 „Balík“ znamená ponuku služieb, ktorú si môžeš zakúpiť na www.impulza.sk.
1.7 “Kredit” znamená hodnotu balíka, ktorú si užívateľ zvolí na webovej stránke a
zakúpi.
1.8 “Zárobok” je suma, ktorú môže používateľ získať.
1.9 “Bonus” je extra hodnota, ktorú môže používateľ získať počas trvania podmienok
o bonuse oznámených na webovej stránke.
1.10 "Dôkaz" znamená odoslanie fotografie alebo videa cez spôsob, ktorý je určený
po zakúpení balíka a dostaneš informáciu o tom do aplikácie WhatsApp na
kontakt, ktorý bol uvedený pri kúpe balíka
1.11 "Tvoj súhlas" znamená vyjadrenia súhlasu užívateľa, že sa zaväzuje vykonávať
návyk tak ako si ho nastavil a v prípade nesplnenia si je vedomí, že mu bude účtovaný poplatok, ktorého výšku si sám určil.
1.12 “Odmena” znamená výšku odmeny v €, ktorá prináleží používateľovi za
dodržaný plán plnenie aktivít. Výška a spôsob získania odmeny je vždy uvedený
na www.impulza.sk
2 Proces zakúpenia balíka uvedeného na www.impulza.sk
2.1 Po vybratí si konkrétneho balíka na stránke www.impulza.sk budete
presmerovaný k zadaní údajov ako je email a telefónne číslo, ktoré je
registrované v aplikácii WhatsApp. Následne balík uhradíte. Expirácia kreditu
zakúpeného balíka je 2 mesiace odo dňa platby. Po tomto termíne kredit zaniká.
2.2 Po úspešnej platbe budete kontaktovaný administrátorom cez WhatsApp a
oznámite akú aktivitu idete vykonávať a ako často. Administrátor Vám v tejto
časti oznámi, ktoré aktivity sú zaradené do akej skupiny a ako často sa môžu
vykonávať. Ak sa vaša aktivita v tomto zozname nenachádza, administrátor Vám
oznámi kde bola vaša aktivita zaradená.
2.3 Po absolvovaní týchto úkonoch začínate plniť svoj plán, ktorý ste si zvolili.
2.4 Akceptovaním týchto podmienok súhlasíte s pravidlami uvedenými na webovej
stránke.
3 Používanie a plnenie zvolených aktivít.
3.1 Prevádzkovateľ udeľuje Užívateľovi využívanie aktivít v rozsahu a za podmienok
uvedených na webovom sídle www.impulza.sk podľa zakúpeného balíka a
následných informácii od administrátora, ktoré používateľ obdrží v správe do
aplikácie WhatsApp.
3.2 Užívateľ zakúpením balíka uvedeného na webovej stránke www.impulza.sk
získava kredit vo výške tam zvolenej.
3.3 Používateľ môže používať iba jedno telefónne číslo a nesmie súčasne vykonávať
aktivity z dvoch a viacerých telefónnych čísel.
3.4 Prevádzkovateľ vždy dopredu informuje užívateľa o podmienkach jeho
konkrétnej odmeny za plnenie aktivít a užívateľ začatím plnenia tejto aktivity s
podmienkami súhlasí a vyjadruje tak svoj súhlas a to, že úplne rozumie
podmienkam.
3.5 Používateľ musí odsúhlasiť pre začatím vykonávania aktivít nasledovné:
Prečítanie a súhlas FAQ: https://www.impulza.sk/ v spodnej časti domovskej stránky.
Prečítanie a súhlas Pravidlá a Limity: https://www.impulza.sk/pravidla-a-limity
Prečítanie a súhlas „Ako funguje Impulza“: https://www.impulza.sk/post/zbieraj-
impulzy-a-ziskaj-stedru-odmenu. Používateľ prehlasuje, že si všetky informácie uvedené v tomto bode VOP prečítal, plne im porozumel a s nimi súhlasí.
3.6 Užívateľ môže používať iba jeden účet WhatsApp a ak bude zistené, že používa
viacero telefónnych čísel bude jeho plnenie aktivít zastavené bez nároku na
vrátenie peňazí / časti peňazí, ktoré zaplatil za konkrétny balík / balíky.
3.7 Užívateľ musí odoslať dôkaz o plnení aktivite vždy spôsobom je uvedený na
webovom sídle prevádzkovateľa, aby sa tento dôkaz považoval ja hodnoverný a
bol zo strany prevádzkovateľa akceptovaný.
Každý dôkaz, ktorý pošle používateľ do skupiny, do ktorej bol pridaný po registrácia sa považuje sa materiál, ktorý
môže prevádzkovateľ používať na marketingové účely s prihliadnutím na
podmienky GDPR. Ak používateľ s používaním jeho dôkazov na marketingové
účely nesúhlasí, musí vyjadriť svoj nesúhlas a oznámiť to prevádzkovateľovi.
3.8 Prevádzkovateľ má právo požadovať overenie identity hodnoverným spôsobom
inak bude používateľ vylúčený a bude mu zamietnutý prístup k pokračovaní a
využívaní služby. A to aj opakovane. Po odmietnutí overenia identity zo strany
používateľa sa dané aktivity ukončia bez nároku na vrátenie peňazí a vyplatenie
odmeny.
3.9 Užívateľ sa zaväzuje správať férovo, poctivo posielať reálne dôkazy o plnení
svojich aktivít, nepodvádzať a nesnažiť sa pod zámienkou podvodu získať vyššiu
odmenu ako mu prináleží na základe dohodnutých aktivít.
AK užívateľ bude posielať falošné dôkazy, nesprávať sa férovo a poctivo tak prevádzkovateľ má
právo na odstúpenie a ukončenie aktivity zo zvoleného balíka bez nároku na vrátenie peňazí a bez nároku už dovtedy získanej odmeny.
3.10 Ak sa vyskytne akákoľvek prekážka, ktorá znemožňuje plnenie aktivít užívateľom,
je užívateľ povinný bezodkladne a dôveryhodne informovať prevádzkovateľa o
tejto udalosti.
Na základe takých dôveryhodných informácii prevádzkovateľ
preruší plnenie zvolených aktivít na čas nevyhnutný k odstráneniu prekážok,
najviac však mesiac od oznámenie prekážky. Ak je prekážka z dôvodu
choroby/úrazu, tak používateľ to musí preukázať hodnoverným spôsobom
(dokladom), z ktorého jasne vyplýva kedy prekážka nastala.
Ako prekážka sa neakceptuje presúvanie v rôznych časových pásmach. Pre plnenie aktivít sa
akceptuje časové pásmo platné v hlavnom meste Slovenskej republiky –
Bratislave.
Po tomto termíne nie je možné pokračovať v danej aktivite a aktivita
sa považuje za nesplnenú. AK používateľ nepreukáže prekážky hodnoverným
spôsobom musí pokračovať v plnení aktivity.
Ak aktivitu nebude plniť, použije sa odstavec 3.8 a odstavec 3.11 týchto VOP.
3.11 Prevádzkovateľ má za každú nesplnenú aktivitu v termíne, nesprávny dôkaz
alebo neodoslaný dôkaz nárok na 20% hodnoty zakúpeného balíka.
3.12 Prevádzkovateľ môže poskytnúť odmenu za vykonanie zvolenej aktivity podľa
dohody s užívateľom a podľa informácii uvedených na webovom sídle.
Prevádzkovateľ a užívateľ sa dohodnú na odmene pred začatím vykonávania
aktivity.
Prevádzkovateľ určí vždy výšku minimálnej odmeny, ktorá môže byť
vyplatená až po disiahnutí tohto limitu. Zároveň aktuálna odmena je vždy
uvedená na webovej stránke www.impulza.sk. Prevádzkovateľ si vyhradzuje
právo meniť podmienky odmeny, o ktorých bude informovať vždy na webovom
sídle www.impulza.sk.
Akékoľvek nesplnenie alebo nedodržanie podmienok na
odmenu znamená neúspešné získanie odmeny. Odmena nie je nárokovateľná a
jej presné podmienky sú vždy uvedené na webovej stránke.
3.13 Užívateľ má právo na odstúpenie a vrátenie plnej sumy za zakúpený balík
najneskôr pred zvolením si aktivity, ktorej sa bude venovať. Po tom ako si zvolí
aktivitu a začne s jej plnením, kredit je nevratný a aktivitu treba dokončiť.
3.14 Prevádzkovateľ vypláca získanú odmenu za dopredu dohodnutým podmienok
iba bezhotovostne na slovenský bankový účet užívateľa. Užívateľ je povinný
poskytnúť číslo bankového účtu, aby mu odmena bola odoslaná.
V prípade neposkytnutia bankového účtu v lehote 30dní zaniká používateľovi výška
odmeny. V prípade ak používateľ získal odmenu, no nesplnil limit na jej vyplatenie
a prestal plniť aktivity po dobu dlhšiu ako 2 mesiac, odmena mu zaniká bez
náhrady.
3.15 Prevádzkovateľ môže poskytnúť novým používateľom vstupný bonus, ktorý
používateľ získa v čase platnosti bonusu. Tento bonus je platný 7 dní od
momentu registrácie a ak ho používateľ nezačne používať a vykonávať aktivity,
po 7mich dňoch zanikne.
Podmienky aktuálneho bonusu sú uvedené na webovom sídle a používateľ je povinný si ich prečítať pre registráciou. Bonus nie je nárokovatelný.
4 Databáza.
4.1 Užívateľ a Prevádzkovateľ sa týmto dohodli, že akékoľvek údaje vložné
Užívateľom do databázy sú časťou databázy zhromaždené Prevádzkovateľom a
stávajú sa súčasťou databázy Prevádzkovateľa, bez toho, aby Užívateľovi vzniklo
akékoľvek právo k databáze.
4.2 Používateľ aj prevádzkovateľ s plným vedomím, zhodne prehlasujú a činia
nesporným, že záznamy údajov a v jej databáze, ako elektronickom systéme, sú
spoľahlivé a sú vykonávané systematicky a poradovo a sú chránení proti
zmenám.
5 Osobné údaje a cookies.
5.1 Súhlas Užívateľa s používaním súborou Cookies Prevádzkovateľom uvedený v
Prílohe č. 1 týchto VOP .
5.2 Súhlas Užívateľa s poskytnutím osobných údajov Prevádzkovateľovi uvedený v
Prílohe č. 2 týchto VOP.
6 Zodpovednosť za škodu.
6.1 Ustanovenia toho článku VOP sa nevzťahujú na spotrebiteľa.
6.2 Užívateľ sa týmto výslovne vzdáva práva na náhradu škody od Prevádzkovateľa
neúmyselne alebo nie z hrubej nedbanlivosti spôsobenej škody Prevádzkovateľom porušením akejkoľvek povinnosti Prevádzkovateľa uvedenej vo VOP v súvislosti s týchto VOP a aktivít uvedených na webovom sídle
7 Zmena VOP.
7.1 Užívateľ berie na vedomie, že Prevádzkovateľ uzatvára Zmluvu v bežnom
obchodnom styku s väčším počtom osôb a Zmluvy sú podľa svojho charakteru
zaväzujúce dlhodobo k opätovným plneniam rovnakého druhu s odkazom na
tieto VOP.
Zmluvné strany činia nesporným, že z povahy záväzkov
Prevádzkovateľa podľa týchto VOP vyplýva a už pred uzatvorením Zmluvy
vyplývala rozumná potreba neskoršej zmeny týchto VOP.
7.2 Zmluvné strany sa týmto dohodli, že Prevádzkovateľ môže tieto VOP v
primeranom rozsahu zmeniť a zároveň sa dohodli, že zmena VOP bude
Užívateľovi, ako druhej zmluvnej strane, oznámená prostredníctvom emailovej
správy odoslanej na emailovú adresu užívateľa.
Užívateľ má v takom prípade právo zmeny VOP odmietnuť a predmetný záväzok medzi ním a
Prevádzkovateľom z tohoto dôvodu vypovedať vo výpovednej dobe jeden (1)
kalendárny mesiac, ktorá začne plynúť deň nasledujúci po odoslaní oznámenia,
o ktorej Zmluvné strany týmto zhodne prehlasujú, že je dostatočná k obstaraniu
obdobných plnení od iného subjektu.
8 Povinné informácie pre spotrebiteľa.
8.1 Tento článok VOP je účinný iba voči Užívateľovi, ktorý je spotrebiteľom.
Ustanovenia uvedené v tomto článku VOP sa nevzťahujú na podnikateľov –
živnostníkov alebo obchodné spoločnosti.
8.2 Prevádzkovateľ týmto informuje Užívateľa, že:
8.2.1 Adresa pre doručovanie písomností Prevádzkovateľovi je zhodná s vyššie
uvedenou adresou sídla Prevádzkovateľa;
8.2.2 Telefonický kontakt Prevádzkovateľa je +421908419701;
8.2.3 Adresa Prevádzkovateľa pre doručovanie elektronickej pošty je info@impulza.sk
8.2.4 Užívateľovi nevznikajú náklady na dodanie;
8.2.5 K používaniu je potrebný prístup k sieti Internet a internetový prehliadač.
8.2.6 Užívateľ má právo od Zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek
sankcie do 14 dní ak nebolo poskytnuté plnenie zo strany prevádzkovateľa a
užívateľa, tzn. že ak užívateľ začal plniť aktivity, ku ktorým sa zaviazal nemá nárok
na vrátenie zakúpeného kreditu.
8.2.7 Vo vzťahu k Prevádzkovateľovi nevznikajú Užívateľovi žiadne náklady za použitie
komunikačných prostriedkov na diaľku.
8.2.8 Údaje o uzatvorení Zmluvy vrátane týchto obchodných podmienok sú uložené v
databáze prevádzkovateľ. Opravovanie chýb vzniknutých pri zadávaní dát možno
vykonávať rovnako prostredníctvom kontaktovania administrátora na WhatsApp
aplikácii.
8.2.9 Prevádzkovateľ dodržuje všetky platné zákony Slovenskej republiky; žiadne
ďalšie kódexy nie sú pre Prevádzkovateľa záväzné;
8.2.10 Prevádzkovateľ nevyužíva žiadne prostriedky mimosúdneho riešenia sporov;
8.2.11 Predmetom Zmluvy nie je dodanie tovaru, na poskytované služby sa tak
nevzťahujú ustanovenia o reklamácii; Zodpovednosť za zjavné alebo skryté vady
zakúpené balíka možno uplatniť u Prevádzkovateľa za podmienok stanovených
Zmluvou a týmito VOP;
8.2.12 Užívateľ je povinný dodržovať tieto VOP, ktoré sú taktiež súčasťou Zmluvy a
rovnako je povinný dodržovať platné a účinné právne predpisy Slovenskej
republiky.
8.2.13 Užívateľ sa môže obrátiť so sťažnosťou na orgán dohľadu alebo štátneho dozoru.
Slovenská obchodná inšpekcia vybavuje mimosúdne sťažnosti spotrebiteľov
spôsobom a za podmienok stanovených príslušnými právnymi predpismi.
9 Rozhodné právo.
9.1 Tieto VOP, ako aj Zmluva, sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
9.2 Akékoľvek spory vzniknuté na základe Zmluvy a/alebo týchto VOP budú
rozhodovať vecne a miestne príslušné súdy Slovenskej republiky.
10 Účinnosť.
10.1 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 23. mája 2025.